Looxs Skinstore jouw favoriete Medik8 webshop!

Verzenden & retourneren

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 3,95 voor bestellingen onder de € 35,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 35,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post NL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Ook kan het gebeuren dat er een storing is bij PostNL, wij kunnen hier helaas niets aan doen. Zodra wij je pakje hebben afgegeven aan PostNL zijn wij overgeleverd aan hun snelheid. Neem voor vragen hierover contact op met PostNL.

 

LEVERTIJD

Wij doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Wij verzenden bestellingen op maandag t/m vrijdag. De bestellingen worden bij je bezorgd van maandag t/m zaterdag!

Bestel je vóór 16.00u dan verzenden wij nog dezelfde dag. Is het product niet op voorraad dan kan het iets langer duren. 

PRODUCT NIET VOORRADIG

Hebben wij een product niet voorradig? Dit kan een enkele keer voorkomen. Dan krijgen wij razendsnel van onze leverancier een nieuwe voorraad aan geleverd. In de meeste gevallen loopt je pakje een vertraging op van 1 werkdag. Wacht even rustig af en neem pas contact met ons op als het langer duurt dan 5 werkdagen. Is een product uitverkocht bij onze leverancier en zit er een lange levertijd op dan nemen wij contact met je op. Dit doen we telefonisch of via de mail, check daarom ook altijd even je spambox!

VOLG JE PAKJE VIA TRACKTRACE

Als wij je pakje verzonden hebben (meestal is dit dezelfde werkdag) en het is aangekomen in het sorteercentrum van PostNL ingescand, dan ontvang je van PostNL een email met je tracktrace link. Heb je deze niet ontvangen? Kijk in je spambox of neem contact op met PostNL, wij kunnen hierin helaas niets voor je betekenen omdat je deze mail niet van ons krijgt.

NIET THUIS BIJ AFLEVERING

Geen probleem want als je niet thuis bent als je pakje wordt aangeboden kan het zijn dat de postbode een dag later terug komt, bij de buren af geeft of je kunt hem ophalen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hier kun je hem binnen 1 tot 2 weken afhalen (afhankelijk van de vervoerder) met een legitimatiebewijs. Na deze tijd gaat het pakje retour naar ons.

Pakketten die niet afgehaald worden of retour komen

Voor pakketten die niet afgehaald worden op het afhaalpunt of worden geweigerd en retour komen naar ons berekenen wij € 9,95 verzend & administratiekosten.

Product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Gratis verzenden

Voor bestellingen vanaf 35

Snelle levering

Vóór 16.00u besteld, vandaag verzonden

Huidadvies nodig?

app naar 06 38 75 85 01

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.